Εγγραφείτε στο Newsletter μας
Δωρεάν Αποστολή με αγορές άνω των 30€
20% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΝΕΑ SS23 ΣΥΛΛΟΓΗ TOMMY HILFIGER || ΚΩΔΙΚΟΣ SUM20

Συχνές Ερωτήσεις

Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω θέματα και πατήστε για περισσότερες πληροφορίες.
  • Ποια είναι η πολιτική σας για τις αποστολές?

    Οι παραγγελίες που λαμβάνουμε μέχρι τις 14:00 κατά τις εργάσιμες ημέρες θα αποστέλλονται την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσα στο Σαββατοκύριακο θα αποστέλλονται τη Δευτέρα. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό λόγω όγκου παραγγελιών ή έλλειψης ενός αποθέματος, ο πελάτης θα ειδοποιηθεί τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.


    Για την παράδοση των παραγγελιών, απαιτείται η υπογραφή του παραλήπτη, με τις παραδόσεις να γίνονται σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον τελικό προορισμό. Εάν κατά τη διανομή, οι συνεργάτες της εταιρείας courier δεν σας βρουν, τότε θα αφήσουν ένα σημείωμα και θα οριστεί δεύτερη ημερομηνία διανομής. Εάν και πάλι δεν πραγματοποιηθεί η παράδοση, το δέμα θα παραμείνει στο κατάστημα της εταιρείας courier για συνολικά 10 ημέρες, ενώ στη συνέχεια θα επιστρέψει σε εμάς και η παραγγελία θα ακυρώνεται.

    Κατά την αποστολή των παραγγελιών, οι πελάτες λαμβάνουν ενημερωτικό email με την εταιρεία courier που έχει επιλεγεί και τον αριθμό αποστολής.

  • Πώς μπορώ να γνωρίζω για την πορεία της παραγγελίας μου μέχρι να φτάσει σε εμένα?

    Κατά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με την εταιρεία courier (ACS ή Γενική Ταχυδρομική) που έχει επιλεγεί, καθώς και τον αριθμό αποστολής, με τον οποίο μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία του δέματος μέχρι να φτάσει σε εσάς.

    Εάν δε δείτε το παραπάνω email, παρακαλούμε ελεγξτε το φάκελο με τα ανεπιθυμήτα μηνύματα (Spam/ Junk) για το ενδεχόμενο να έχουν ληφθεί εκεί κατά λάθος.

    Για παραγγελίες εντός Ελλάδος, μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία του δέματος μέσω των επίσημων ιστοσελίδων της ACS Courier και της Γενικής Ταχυδρομικής

  • Άνοιξα το πακέτο μου και βλέπω ότι μέρος της παραγγελίας μου λείπει. Τι να κάνω?

    Ο συχνότερος λόγος για τον οποίο μπορεί να συμβεί το παραπάνω είναι η έλλεψη διαθεσιμότητας ενός προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση, θα έχετε ήδη λάβει ένα σχετικό e-mail. Εάν για την πληρωμή της παραγγελίας έχει επιλεχθεί η Αντικαταβολή, θα κληθείτε να πληρωσετε μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στα είδη που παραλάβατε, ενώ αν η παραγγελία έχει ήδη προπληρωθεί, η αξία του είδους που λείπει θα προστεθεί στο e-wallet σας.

    Στην εξαιρετική περίπτωση που συμβεί κάτι διαφορετικό από τα ανωτέρω, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο sales@mousoulis.gr

  • Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παραλαβής με την οποία έκανα την αρχική εγγραφή μου?

    Το Mousoulis.gr δίνει τη δυνατότητα στου εγγεγραμμένους πελάτες να μπορούν να επιλέγουν διαφορεική διεύθυνση παράδοσης μίας παραγγελίας από αυτή που είχε δηλωθεί αρχικά. Παρακαλούμε σημειώστε πως σε αυτή την περίπτωση για λόγους ασφαλείας, το Mousoulis.gr διατηρεί το δικαίωμα να ταυτοποιήσει τα στοιχεία του πελάτη, πριν την αποστολή της παραγγελίας. Επιπλέον, οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται από καινούριους πελάτες, αποστέλλονται μόνο στην περίπτωση που η διεύθυνση χρέωσης ταυτίζεται με τη διεύθυνση παράδοσης

  • Σε τι ποσό ανέρχονται τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας μου?

    Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, όλες οι παραγγελίες από 80€ και άνω αποστέλλονται χωρίς έξοδα αποστολής, ενώ για παραγγελίες μικρότερης αξίας, τα έξοδα μεταφοράς ανέρχονται στα 4,95€ για αποστολές με Standard Delivery. Για παράδοση το Σάββατο ή αποστολές Express ισχύουν ειδικές χρεώσεις.

    Για παραγγελίες με προορισμό χώρες εξωτερικού, μπορείτε να δείτε τα έξοδα μεταφοράς και τους αντίστοιχους χρόνους παράδοσης, πατώντας εδώ

  • Προσφέρετε υπηρεσία συσκευασίας δώρου?

    Ενημερώστε μας πως η παραγγελία σας προορίζεται για δώρο, αφήνοντας ένα σχόλιο στο πεδίο σχολίων, κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας. Έτσι, θα δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή, αμπαλάροντας το δώρο, ενώ μπορούμε ακόμα να το αποστείλουμε κατευθείαν στη διεύθυνση του αποδέκτη, εάν αυτό επιθυμείτε.

    Παρακαλούμε σημειώστε ότι στην παραπάνω περίπτωση, είναι στη διακριτική ευχέρεια του Mousoulis.gr να διασταυρώσει με τον πελάτη τις προσωπικές του πληροφορίες, ενώ ακολουθούμε την τακτική να μην αποστέλλουμε στους καινούριους πελάτες παραγγελίες σε διαφορετική διεύθυνση από αυτή που έχει καταχωρηθεί.

  • Παραλαβή από το Κατάστημα

    Σε περίπτωση που βρίσκεστε κοντά σε ένα από τα καταστήματά μας στην Αθήνα, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε από κοντά. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε ηλεκτρονικά μία παραγγελία την οποία θα παραλάβετε από το κατάστημά μας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε αναφέρετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στο μέλος της ομάδας που θα σας εξυπηρετήσει (WEB######).

  • Ποιες εταιρείες courier χρησιμοποιείτε και πόσο κοστίζουν?

    Στο Mousoulis.gr θεωρούμε πολύ σημαντικό να παραλαμβάνετε την παραγγελία σας εύκολα και γρήγορα, γι αυτό συνεργαζόμαστε με τρεις από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες courier για τις παραγγελίες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

    Για τις παραγγελίες με προορισμό την Ελλάδα συνεργαζόμαστε με την ACS Courier και τη Γενική Ταχυδρομική. Οι παραγγελίες αξίας άνω των 80€ αποστέλλονται δωρεάν, ενώ οι παραγγελίες μικρότερης αξίας επιβαρύνονται με κόστος μεταφοράς 4,95€.

    Για παραγγελίες με προορισμό χώρα του εξωτερικού, χρησιμοποιούμε τη Standard υπηρεσία αποστολής της DHL, με το κόστος και το χρόνο παράδοσης να εξαρτώνται από τη χώρα προορισμού. Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά πατώντας εδώ

    Όλες οι συνεργαζόμενες εταιρείες courier παρέχουν τη δυνατότητα εντοπισμού του δέματός σας, χωρίς επιπλέον χρέωση. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας, εισάγοντας τον αριθμό αποστολής στο αντίστοιχο πεδίο στην ιστοσελίδα της εταιρείας courier που έχει επιλεγεί.

  • Προσφέρετε παράδοση Express?

    Το Mousoulis.gr παρέχει τη δυνατότητα για παράδοση Express μετά από ειδική συνεννόηση με την ομάδα μας, για τις παραγγελίες με προορισμό την Ελλάδα.

    Για παραγγελίες με προορισμό κάποια χώρα του εξωτερικού, μπορείτε να δείτε πληροφορίες σχετικά με το κόστος και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης στον παρακάτω πίνακα που ακολουθεί:

    Zone & Countries

    Delivery Time

    Price

    Provider

    Greece

    1-2 Working Days

    Free for Orders over 80€

    4.95€ for Orders under 80€

    ACS – Γενική Ταχυδρομική

    England (UK)

    2-3 Working Days

    Standard Delivery: 9.99€

     

     

    DHL

    1-2 Working Days

    Express Delivery: 16.99€

    Cyprus

    2-3 Working Days

    Free for Orders over 300€

     

     

    DHL

    Standard Delivery : 9.99€

    1-2 Working Days

    Express Delivery: 16,99€

    Europe (EU)

    3-5 Working Days

    Standard Delivery: 9.99€

     

    DHL

    2-3 Working Days

    Express Delivery: 16,99€

    Europe (NON EU)

    3-5 Working Days

    Standard Delivery: 15.99€

    DHL

    U.S.A. & Canada

    3-6 Working Days

    Standard Delivery: 23.99€

    DHL

    Rest of the World

    3-6 Working Days

    Standard Delivery: From 24.99€

    DHL

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • Πρέπει να παραλάβω αυτοπροσώπως την παραγγελία μου?

    Για τις παραγγελίες εντός Ελλάδος για τις οποίες έχει επιλεγεί ως τρόπος πληρωμής η Αντικαταβολή, υπάρχει η δυνατότητα να τις παραλάβει κάποιος άλλος, με την προϋπόθεση πως είναι το ίδιο άτομο που θα πληρώσει.

    Σε παραγγελίες που έχουν προπληρωθεί μέσω πιστωτικής κάρτας, τραπεζικής κατάθεσης ή Paypal, ο παραλήπτης πρέπει να είναι ο ίδιος με τον κάτοχο του μέσου από το οποίο έγινε η πληρωμή (κάτοχος κάρτας, λογαριασμού τραπέζης, λογαριασμού paypal)

  • Μπορεί κάποιος άλλος να υπογράψει για την παραλαβή της παραγγελίας μου?

    Για τις παραγγελίες εντός Ελλάδος για τις οποίες έχει επιλεγεί ως τρόπος πληρωμής η Αντικαταβολή, υπάρχει η δυνατότητα να τις παραλάβει κάποιος άλλος, με την προϋπόθεση πως είναι το ίδιο άτομο που θα πληρώσει.

    Σε παραγγελίες που έχουν προπληρωθεί μέσω πιστωτικής κάρτας, τραπεζικής κατάθεσης ή Paypal, ο παραλήπτης πρέπει να είναι ο ίδιος με τον κάτοχο του μέσου από το οποίο έγινε η πληρωμή (κάτοχος κάρτας, λογαριασμού τραπέζης, λογαριασμού paypal)

  • Σε ποιες χώρες αποστέλετε παραγγελίες?

    Για παραγγελίες σε διεθνείς προορισμούς, συμβουλευτείτε τον παρακάτω πίνακα:

     

     Delivery Time & Rates

    Zone & Countries

    Delivery Time

    Price

    Provider

    Greece

    1-2 Working Days

    Free for Orders over 80€

    4.95€ for Orders under 80€

    ACS – Γενική Ταχυδρομική

    England (UK)

    2-3 Working Days

    Standard Delivery: 9.99€

     

     

    DHL

    1-2 Working Days

    Express Delivery: 16.99€

    Cyprus

    2-3 Working Days

    Free for Orders over 300€

     

     

    DHL

    Standard Delivery : 9.99€

    1-2 Working Days

    Express Delivery: 16,99€

    Europe (EU)

    3-5 Working Days

    Standard Delivery: 9.99€

     

    DHL

    2-3 Working Days

    Express Delivery: 16,99€

    Europe (NON EU)

    3-5 Working Days

    Standard Delivery: 15.99€

    DHL

    U.S.A. & Canada

    3-6 Working Days

    Standard Delivery: 23.99€

    DHL

    Rest of the World

    3-6 Working Days

    Standard Delivery: From 24.99€

    DHL

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • Δέχεστε κουπόνια δώρου?

    Ναι, δεχόμαστε κουπόνια δώρου από το Mousoulis.gr. Ωστόσο δε δεχόμαστε κουπόνια δώρου από άλλους φορείς/καταστήματα.

  • Πληρωμές με πιστωτική κάρτα

    Δεχόμαστε όλους τους γνωστούς τύπους πιστωτικών καρτών. Μπορείτε να εισάγετε τις πληροφορίες για την πιστωτική σας κάρτα όταν σας ζητηθούν κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δε γίνει δεκτή από το σύστημα, παρακαλούμε επιβεβαιώστε την ακρίβεια των στοιχείων που έχετε υποβάλλει. Το πλήρες όνομα και η διεύθυνση πρέπει να είναι ίδιες με αυτές που έχουν υποβληθεί κατά την παραγγελία. Εάν το πρόβλημα επιμένει, τότε ίσως χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εκδότρια τράπεζα.

  • Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε?

    Δεχόμαστε όλες τους γνωστούς τύπους πιστωτικών καρτών: Diner’s Club, American Express, MasterCard, Visa, Maestro. Σε περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάποιο διαφορετικό τύπο πιστωτικής κάρτας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο sales@mousoulis.gr.

  • Είναι ασφαλές να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα ηλεκτρονικά?

    Το Mousoulis.gr επεξεργάζεται όλα τα δεδομένα που αφορούν τις τραπεζικές και ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω τους ασφαλούς συστήματος της Τράπεζας Πειραιώς και δε συλλέγει πληροφορίες που αφορούν πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες. Η διαδικασία online ταυτοποίησης είναι άμεση και ενεργοποιείται κάθε φορά που χρησιμοποιείται μια πιστωτική κάρτα στο e-shop μας, δημιουργώντας ένα ασφαλές κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Το σύστημα ταυτοποιείται σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς με τίτλο PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) όπως αυτοί έχουν δημοιυργηθεί από τουςς Οργανισμούς Διεθνών Πληρωμών. Η Τράπεζα Πειραιώς μας παρέχει τις υπηρεσίες Verified-by-Visa και MasterCard Secure Code, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί βασισμένες στο Πρωτόκολλο 3D-Secure. Αυτές οι υπηρεσίες χρησιμοποιούνται για την ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη μίας πιστωτικής κάρτας όταν πραγματοποιείται μία συναλλαγή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

  • Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω μια ηλεκτρονική παραγγελία?

    Στο Mousoulis.gr στόχος μας είναι να κάνουμε κάθε αγοραστική σας εμπειρία όσο το δυνατό πιο ευχάριστη και εύκολη. Γι αυτό το λόγο έχουμε απλοποιήσει τη διαδικασία ηλεκτρονικών παραγγελιών, ώστε να μπορείτε να απολαύσετε τις ηλεκτρονικές σας αγορές χωρίς να ανησυχείτε για τεχνικές λεπτομέρειες.

    Για να πραγματοποιήσετε την αγορά σας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

    1.Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε κάποιο προϊόν ενώ περιηγήστε στη σελίδα μίας κατηγορίας, περάστε το ποντίκι σας πάνω από το προϊόν και κάντε κλικ στην ένδειξη “Αγορά” και επιλέξτε το μέγεθος που επιθυμείτε.

    2.Στη συνέχεια πατήστε “Προσθήκη στο Καλάθι”.

    3. Επαναλάβετε για όσα προϊόντα επιθυμείτε.

    4. Εφόσον είστε έτοιμοι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατευθυνθείτε στο “Ταμείο”. Επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής που θέλετε και συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία.

    5. Πατήστε το κουμπί επιβεβαίωσης για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Τόσο απλό!

    Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν, τότε κατευθυνθείτε στη σελίδα του προϊόντος και αγοράστε το, ακολουθώντας και πάλι την ίδια διαδικασία.

  • Πώς μπορώ να γνωρίζω αν η παραγγελία μου ήταν επιτυχής?

    Κατά την ολοκληρώση επεξεργασίας της παραγγελίας σας, θα  λάβετε ένα αυτοματοποιημένο ενημερωτικό μήνυμα με τον αριθμό και το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία. Στην εξαιρετική περίπτωση που το προϊόν που θέλετε δεν είναι διαθέσιμο, κάποιος από την ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει και να τροποιήσετε την παραγγελία σας.

  • Μπορώ να γνωρίζω εάν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα σε ένα προϊόν?

    Το Mousoulis.gr ανανεώνεται αυτόματα καθημερινά με τα διαθέσιμα αποθέματα. Στην περίπτωση που ένα  προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, συνήθως λόγω αγοράς μέσα στο φυσικό κατάστημα, η Εξυπηρέτηση Πελατών θα σας ενημερώσει μέσω τηλεφώνου ή email ώστε να ανανεωθεί η παραγγελία σας.

  • Είναι ασφαλείς οι προσωπικές μου πληροφορίες?

    Η προστασία της ιδιωτικότητάς σας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Για την πιο αποτελεσματική προστασία των πληροφοριών που σας αφορούν, το Mousoulis.gr εγγυάται την τήρηση των αρχών της Ελληνικής νομοθεσίας. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε στη διάθεσή του Mousoulis.gr με οποιαδήποτε ενέργεια σας (παραγγελία, πληρωμή, εγγραφή στο newsletter) χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για τη διεκπεραίωση των αναφερόμενων ενεργειών. Σκοπός της διατήρησης βάσης δεδομένων με τα στοιχεία των πελατών μας είναι η παροχή υψηλού επιπέδου εξατομικευμένων πληροφοριών, γι αυτό και η εταιρεία μας δε θα θέσει ποτέ προς πώληση ή προς ενοικίαση ευαίσθητα δεδομένα σε τρίτους.

  • Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό στο Mousoulis.gr για να κάνω μία παραγγελία?

    Για την ηλεκτρονική παραγγελία σας είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός λογαριασμού, στην standard ή express μορφή του. Αν για τον οποιονδήποτε λόγο αντιμετωπίσετε κάποια δυσκολία κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών τηλεφωνικά ή μέσω email ώστε να σας καθοδηγήσουν.

  • Έχω χάσει/ξεχάσει τον κωδικό για το λογαριασμό μου. Τι να κάνω?

    Μην ανησυχείτε! Αν για κάποιο λόγο έχετε ξεχάσει/ χάσει τον κωδικό εισόδου για το λογαριασμό σας, μπορείτε να πατήσετε στο πεδίο “Ξεχάσατε τον κωδικό σας?”, το οποίο βρίσκεται στη σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να εισάγετε τη διεύθυνηση email σας ώστε να λάβετε ένα αυτοματοποιημένο κωδικό. Αφού εισέλθετε στο λογαριασμό σας με επιτυχία, μπορείτε να ορίσετε ένα κωδικό της επιλογής σας, πατώντας στην “Αλλαγή κωδικού Πρόσβασης” από το μενού.

  • Πώς μπορώ να δω τις τιμές σε άλλο νόμισμα?

    Μπορείτε να επιλέξετε να βλέπετε τις τιμές στο νόμισμα της επιλογής σας, χρησιμοποιώντας το εικονίδιο από το μενού στο δεξί μέρος της οθόνης. Παρακαλούμε έχετε υπόψιν σας ότι μπορείτε να δείτε τις τιμές σε τρεις διαθέσιμες εκδοχές: USD, EUR ή GBP.

  • Είμαι πελάτης εκτός της ΕΕ- ποιες είναι οι επιπλέον χρεώσεις που θα χρειαστεί να πληρώσω?

    Τυχόν δασμοί και λοιπά έξοδα εκτελωνισμού που μπορεί να προκύψουν, χρεώνονται κατά την άφιξη του δέματος στη χώρα προορισμού. δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την τελωνειακή πολιτική που ακολουθεί η κάθε χώρα, γι αυτό σας προτέινουμε να επικοινωνήσετε με το τοπικό τελωνείο πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, ώστε να γνωρίζετε εκ των προτέρων τα επιπλέον έξοδα που θα προκύψουν. Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι παραγγελίες για πελάτες εκτός ΕΕ δεν επιβαρύνονται με ΦΠΑ. Μπορείτε να δείτε την τιμή της παραγγελίας σας απαλλαγμένη από ΦΠΑ κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο Ταμείο.

  • Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου?

    Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ή ακόμα και να ακυρώσετε την παραγγελία σας από το Mousoulis.gr, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών και η ομάδα μας θα χαρεί να σας βοηθήσει. Δυστυχώς, δεν δίνεται η δυνατότητα αλλαγής ή ακύρωσης παραγγελιών μετά την αποστολή τους. Στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε να παραλάβετε ένα δέμα από την υπηρεσία courier, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών και να μας ενημερώσετε, ώστε να ζητήσουμε πίσω το δέμα.

  • Υπάρχει ένα ελαττωματικό προϊόν στην παραγγελία μου. Τι να κάνω?

    Εάν εντοπίσετε ένα ελαττωματικό προϊόν στην παραγγελία σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο sales@mousoulis.gr, περιγράφοντας το ελάττωμα και παραθέτοντας σχετικές φωτογραφίες, εάν αυτό είναι εφικτό, ενώ μετά από συνεννόηση με την ομάδα μας θα σας ζητηθεί να επιστρέψετε το προϊόν με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier και χρέωση Παραλήπτη. Μόλις το προϊόν φτάσει σε εμάς και μετά από συνεννόηση με τον κατασκευαστή θα σας ενημερώσουμε εάν είναι δυνατή η αντικατάσταση του ελαττωματικού είδους. Εναλλακτικά, θα προβούμε σε πίστωση του e-wallet σας με ποσό αντίστοιχης αξίας. Τα παραπάνω δεν ισχύουν για χρησιμοποιημενα ή πλυμμένα ρούχα και ρούχα που δε φέρουν τα συνοδευτικά καρτελάκια τους.

  • Μπορώ να χρησιμοποιήσω τον ίδιο εκπτωτικό κωδικό πάνω από μία φορά?

    Το Mousoulis.gr κατά καιρούς προσφέρει στους online χρήστες του διάφορους εκπτωτικούς κωδικούς. Εκπωτικοί κωδικοί που αφορούν προωθητικές ενέργειες για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μπορούν εξαργυρωθούν όσες φορές επιθυμείτε μέσα σε αυτό. Το ίδιο δεν ισχύει στην περίπτωση των προσωπικών “κωδικών επιβράβευσης” που στέλνονται ατομικά ως επιβράβευση στους συχνούς μας πελάτες και οι οποίοι μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο μία φορά.

  • Πού βρίσκεται τώρα η παραγγελία μου?

    Κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει στάδιο, ενημερώνεστε με σχετικό μήνυμα στο email το οποίο χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας. Εάν δεν έχετε λάβει κάποια σχετική ειδοποίηση κοιτάξτε στο αρχείο ανεπιθήμητων μηνυμάτων (Spam) και στη συνέχεια επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα λάβετε ένα ενημερωτικό emaill με την εταιρεία courier που χρησιμοποιήθηκε και τον αριθμό αποστολής, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας.

  • Πώς να υπολογίσω τη διαφορά στη τιμή σε περίπτωση αλλαγής όταν υπάρχει κάποια προσφορά ή εκπτώσεις;
    • Στην περίπτωση που ένα προϊόν έχει αγοραστεί με κάποια προσφορά ενώ την περίοδο που ζητείται η αλλαγή του η προσφορά έχει λήξει, τότε το επιστρεφόμενο προϊόν υπολογίζεται με την τιμή που αγοράστηκε ενώ το νέο προϊόν με την τιμή που έχει την ημέρα της αλλαγής.
    • Στη περίπτωση που ένα προϊόν έχει αγοραστεί στην αρχική του τιμή ενώ η αλλαγή του πραγματοποιείται σε περίοδος εκπτώσεων, τότε και τα δύο προϊόντα υπολογίζονται με τα αντίστοιχα ποσοστά των εκπτώσεων.
  • Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή σε ένα ή περισσότερα προϊόντα της παραγγελίας μου?

    Αν για οποιονδήποτε λόγο, δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι  με την παραγγελία σας, μπορείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα της επιλογής σας μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης/τιμολόγιο. Για την αλλαγή σας, απαιτείται η συνοδευτική Φόρμα Επιστροφών που εσωκλείεται σε κάθε παραγγελία, καθώς και η αρχική απόδειξη (ή δελτίο αποστολής σε περίπτωση τιμολογίου).

    Συμπληρώστε τη Φόρμα Επιστροφών, η οποία συνοδεύει την παραγγελία σας. και αποστείλετέ την μαζί με τα επιστρεφόμενα προϊόντα. (Δεν τη βρίσκετε? Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να την εκτυπώσετε ξανά, εδώ)

    Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας κατά διεκπεραίωση των αλλαγών/ επιστροφών, το Mousoulis.gr σας παρέχει τους παρακάτω επιπλέον τρόπους να εξασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα νέων προϊόντων:

    1. Συνδεθείτε ηλεκτρονικά στο  λογαριασμό σας στο Mousoulis.gr εισάγοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας. Από εκεί, κατευθυνθείτε στην ατομική σας καρτέλα και επιλέξτε την παραγγελία που επιθυμείτε από “το Ιστορικό Παραγγελιών “. Στη συνέχεια, επιλέξτε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε, την αντίστοιχη ποσότητα και το λόγο επιστροφής. Ολοκληρώστε τη διαδικασία επιστροφής πατώντας στο κουμπί “Επιστροφή Προϊόντων” στο κάτω μέρος της οθόνης σας.

      Μόλις λάβουμε το αίτημα της αλλαγής σας, το ποσό που αντιστοιχεί στα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πιστωθεί στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι (e-wallet) σας για να ξεκινήσετε μία νέα παραγγελία, η οποία θα αποσταλεί μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων.

    2. Επικοινωνήστε μαζί μας με ένα email στο sales@mousoulis.gr για το αίτημα της αλλαγής σας. Στο email θα πρέπει να αναγράφονται τις πληροφορίες που αφορούν την παραγγελία σας (το όνομά σας, το email με το οποίο έγινε η παραγγελία, ο αριθμός παραγγελίας (WEB######) & η ημερομηνία που πραγματοποιήθηκε η παραγγελία), πληροφορίες για το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε αναγράφοντας τον κωδικό SKU, το χρώμα και το μέγεθος, καθώς και τις ίδιες πληροφορίες για τα νέα προϊόντα που θέλετε να λάβετε προς αντικατάσταση. Εναλλακτικά, ενημερώστε μας εάν προτιμάτε να προστεθεί το υπόλοιπο στο e-wallet σας για μελλοντική χρήση.

    3. Τηλεφωνήστε μας στο 2104970144 δίνοντας σε κάποιον εκπρόσωπό μας τις ίδιες πληροφορίες με βάση τα παραπάνω.

    Η αποστολή της Φόρμας Επιστροφών είναι απαραίτητη συμπληρωματικά με οποιονδήποτε από τους παραπάνω τρόπους. Μετά την καταχώρηση του αιτήματος για αλλαγή, θα προχωρήσουμε με την αποστολή των νέων προϊόντων ή θα πιστώσουμε ποσό αντίστοιχης αξίας στο e-wallet σας. Παρακαλούμε, σημειώστε πως η επεξεργασία των αιτημάτων επιστροφής γίνεται μόνο αφού παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα στο κατάστημα. Η επεξεργασία των αιτημάτων επιστροφής γίνεται, μέσα σε μία (1) εργάσιμη μέρα.

  • Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι έχετε λάβει την αλλαγή μου?

    Η επεξεργασία όλων των αλλαγών γίνεται εντός 24 ωρών από την παραλαβή τους από το κατάστημα. Όταν η επεξεργασία της αλλαγής σας ολοκληρωθεί με επιτυχία και είμαστε έτοιμοι για την αποστολή του νέου δέματός σας, θα σας ενημερώσουμε με ένα email, το οποίο θα περιέχει και τον αριθμό αποστολής του νέου δέματος. Σας συμβουλεύουμε να κρατήσετε τον αριθμό αποστολής του δέματός σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας.

  • Πόσο θα πρέπει να περιμένω για την αλλαγή μου?

    Η επεξεργασία των αλλαγών συνήθως γίνεται εντός μίας εργάσιμης ημέρας από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, ενώ ο ακριβής χρόνος αποστολής εξαρτάται και από την ακριβή τοποθεσία σας.

    Θέλετε να λάβετε το νέο προϊόν που επιλέξατε ακόμα πιο γρήγορα?
    Δοκιμάστε τη νέα υπηρεσία “Χέρι-με-Χέρι” που προσφέρει το Mousoulis.gr σε συνεργασία με την ACS και τη Γενική Ταχυδρομική!

  • Ποιος επιβαρύνεται τα μεταφορικά έξοδα της αλλαγής?

    Το επιστρεφόμενο πακέτο είναι υποχρέωση του αποστολέα μέχρι και την ασφαλή άφιξή του στο κατάστημά μας. Δυστυχώς το Mousoulis.gr δεν είναι σε θέση να καλύπτει τα έξοδα αποστολής αλλαγών κατά κανόνα, πέραν εξαιρέσεων, όπως ελαττωματικά προϊόντα και λάθος παραγγελίες. Μπορείτε να αποστείλετε το δέμα προς αλλαγή με την εταιρεία courier της επιλογής σας με χρέωση Αποστολέα, ωστόσο προτείνουμε την αποστολή με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες ACS courier ή Γενική Ταχυδρομική με χρέωση Παραλήπτη, ώστε να εξασφαλίσετε ευνοϊκότερη χρέωση μεταφορικών εξόδων. Σε αυτή την περίπτωση, το ποσό των 4,95€ θα χρεωθεί κατά την αποστολή του νέου προϊόντος.

  • Ζήτησα επιστροφή χρημάτων και δε μου έχει επιστραφεί το ποσό των 4,95€.

    Η χρέωση εξόδων μεταφοράς οφείλεται στις συνεργαζόμενες εταιρείες courier και δεν αποφέρει κανένα κέρδος στο Mousoulis.gr. Για το λόγο αυτό, δεν είμαστε σε θέση κατά την επιστροφή χρημάτων να επιστρέψουμε και τα αντίστοιχα έξοδα μεταφοράς. Η έκπτωση μεταφορικών εξόδων σε παραγγελίες που ξεπερνούν συγκεκριμένο ποσό ισχύει μόνο υπό την προυπόθεση ότι ο πελάτης είναι διατεθείμενος να κρατήσει τα ρούχα ή να κάνει κάποια αλλαγή, και όχι στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων. Γι αυτό το λόγο, το ποσό των εξόδων μεταφοράς αφαιρείτε κατά την επιστροφή χρημάτων.

  • Πού μπορώ να σας στείλω email?

    Έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία επιστροφών ή κάποιο από τα προϊόντα μας? Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών του Mousoulis.gr στέλνωντας email στο  sales@mousoulis.gr και η ομάδα μας θα χαρεί να σας βοηθήσει.

  • Η παραγγελία μου έχει λάθος προϊόν/ μέγεθος/ χρώμα. Τι να κάνω?

    Προσπαθούμε να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την επεξεργασία των παραγγελιών, ωστόσο περιστασιακά μπορεί να συμβεί κάποιο λάθος. Στην περίπτωση που σας έχει αποσταλεί κάποιο λάθος προϊόν το mousoulis.gr θα καλύψει τα έξοδα μεταφοράς ώστε να φτάσει πίσω σε εμάς και θα σας αποστείλουμε δωρεάν το νέο προϊόν. Σε περίπτωση λάθους, παρακαλούμε ενημερώστε την Εξυπηρέτηση Πελατών για το γεγονός, πριν την αποστολή του προϊόντος.

  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

    Η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας είναι διαθέσιμη στο 2104970144, από τη Δευτέρα έως και την Παρασκευή από τις 10:00 μέχρι και τις 17:00, αλλά και στο sales@mousoulis.gr. Τα emails συλλέγονται και απαντώνται καθημερινά ενώ σε περιόδους με έντονη κίνηση, ο χρόνος απόκρισης δεν ξεπερνά τις 48 ώρες. Επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

  • Ψάχνω ένα συγκεκριμένο προϊόν. Πώς μπορώ να το βρω?

    Αποστολή μας στο mousoulis.gr είναι να σας προσφέρουμε επίπεδο υπηρεσιών ισάξιο με αυτό των φυσικών μας καταστημάτων. Στόχος μας είναι σας βοηθήσουμε να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε , χρησιμοποιώντας ειδικά φίλτρα αναζήτησης σε κάθε κατηγορία προϊόντος ή Brand. Αν η αναζήτησή σας είναι πιο γενική, μπορείτε να εισάγετε μία λέξη-κλειδί στο πεδίο αναζήτησης στο επάνω και αριστερά μέρος της σελίδας και αμέσως θα αποτελέσματα σχετικά με την αναζήτησή σας.

  • Πού μπορώ να στείλω την αλλαγή μου?

    Η πλήρης διεύθυνση μας για την περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή και να αποστείλετε τις επιστροφές σας, είναι

    Ταξιαρχών 77

    Τ.Κ. 181 20, Κορυδαλλός

    Αθήνα, Ελλάδα

    Τηλ. (+30)210-4970144

  • Γίνονται εκπτώσεις στα προϊόντα σας?

    Μειώσεις τιμών γίνονται τόσο στις καθιερωμένες εκπτωτικές περιόδους, τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, αλλά και κατά τη διάρκεια άλλων προωθητικών ενέργειών που κατά περίπτωση ισχύουν τόσο για τα φυσικά καταστήματά μας, όσο και για το mousoulis.gr. Εγγραφείτε στο newsletter του mousoulis.gr για να λαμβάνετε τις τελευταίες ενημερώσεις για νέες αφίξεις, προσφορές και άλλες προωθητικές ενέργειες!

  • Σας έχω στείλει mail και δεν έχω λάβει κάποια απάντηση.

    Δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας ώστε να απαντάμε το συντομότερο στα mail των πελατών μας, ωστόσο ως μία μικρή επιχείρηση μπορεί να υπάρξουν κάποιες καθυστερήσεις, ιδιαίτερα σε περιόδους με μεγάλη αγοραστική κίνηση (εκπτώσεις, γιορτές κλπ). Εάν δεν έχετε λάβει απάντηση σε κάποιο αιτήμά σας εντός 48 ωρών, παρακαλούμε επικοινωνήστε ξανά με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο sales@mousoulis.gr, ή τηλεφωνήστε μας στο +30 2104970144 για να βεβαιωθείτε ότι έχουμε λάβει το μήνυμά σας.

     

  • Γιατί υπάρχουν περιορισμοί αποστολής εφαρμόζονται σε κάποια προϊόντα;

    Περιστασιακά οι σχεδιαστές θέτουν περιορισμούς για χώρες που επιτρέπεται να μεταφερθούν τα εμπορεύματα τους.  Λόγω των διεθνών εμπορικών συμφωνιών και κανονισμών, τα καταστήματα MOUSOULIS και το Mousoulis.gr υποχρεούνται να τηρούν τους ιδιαίτερους περιορισμούς αποστολής που ισχύουν. Αυτό θα αναφέρεται πάντα με ακρίβεια στη σελίδα του εκάστοτε προϊόντος.

  • Θέλω να αγοράσω ένα προϊόν, αλλά δεν είναι διαθέσιμο στο mousoulis.gr. Γίνεται να παραγγείλετε ένα προϊόν μόνο για μένα;

    Εάν θέλετε να αγοράσετε ένα προϊόν το οποίο δεν υπάρχει στα καταστήματά μας, σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να είναι δυνατό να παραγγείλουμε ένα προϊόν αποκλειστικά για εσάς. Επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail στο sales@mousoulis.gr με τον κωδικό του προϊόντος και το χρώμα του, καθώς και μία φωτογραφία του προϊόντος, εάν αυτό είναι δυνατό, και η ομάδα μας θα σας δώσει περισσότερες πληροφορίες.

    *Ειδικές παραγγελίες γίνονται μόνο για τις συλλογές της τρέχουσας σεζόν και δεν ισχύει για τα είδη που είναι σε εκπτώσεις και προσφορές.

Top