Άνοιξα το πακέτο μου και βλέπω ότι μέρος της παραγγελίας μου λείπει. Τι να κάνω?

Ο συχνότερος λόγος για τον οποίο μπορεί να συμβεί το παραπάνω είναι η έλλεψη διαθεσιμότητας ενός προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση, θα έχετε ήδη λάβει ένα σχετικό e-mail. Εάν για την πληρωμή της παραγγελίας έχει επιλεχθεί η Αντικαταβολή, θα κληθείτε να πληρωσετε μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στα είδη που παραλάβατε, ενώ αν η παραγγελία έχει ήδη προπληρωθεί, η αξία του είδους που λείπει θα προστεθεί στο e-wallet σας.

Στην εξαιρετική περίπτωση που συμβεί κάτι διαφορετικό από τα ανωτέρω, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο sales@mousoulis.gr

Top