Υπάρχει ένα ελαττωματικό προϊόν στην παραγγελία μου. Τι να κάνω?

Εάν εντοπίσετε ένα ελαττωματικό προϊόν στην παραγγελία σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο sales@mousoulis.gr, περιγράφοντας το ελάττωμα και παραθέτοντας σχετικές φωτογραφίες, εάν αυτό είναι εφικτό, ενώ μετά από συνεννόηση με την ομάδα μας θα σας ζητηθεί να επιστρέψετε το προϊόν με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier και χρέωση Παραλήπτη. Μόλις το προϊόν φτάσει σε εμάς και μετά από συνεννόηση με τον κατασκευαστή θα σας ενημερώσουμε εάν είναι δυνατή η αντικατάσταση του ελαττωματικού είδους. Εναλλακτικά, θα προβούμε σε πίστωση του e-wallet σας με ποσό αντίστοιχης αξίας. Τα παραπάνω δεν ισχύουν για χρησιμοποιημενα ή πλυμμένα ρούχα και ρούχα που δε φέρουν τα συνοδευτικά καρτελάκια τους.

Top