Κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει στάδιο, ενημερώνεστε με σχετικό μήνυμα στο email το οποίο χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας. Εάν δεν έχετε λάβει κάποια σχετική ειδοποίηση κοιτάξτε στο αρχείο ανεπιθήμητων μηνυμάτων (Spam) και στη συνέχεια επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα λάβετε ένα ενημερωτικό emaill με την εταιρεία courier που χρησιμοποιήθηκε και τον αριθμό αποστολής, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας.