Επιστροφές/ Αλλαγές για παραγγελίες εντός Ελλάδος
Στόχος μας είναι να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις αγορές σας από το Mousoulis.gr. Γι’ αυτό και η ομάδα μας κάνει ότι είναι δυνατό ώστε να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, τόσο μέσα στα καταστήματά μας και αλλά και online.
Αν για οποιονδήποτε λόγο, δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, μπορείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα της επιλογής σας μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης/τιμολόγιο. Για την αλλαγή σας, απαιτείται η συνοδευτική Φόρμα Επιστροφών που εσωκλείεται σε κάθε παραγγελία, καθώς και η αρχική απόδειξη (ή δελτίο αποστολής σε περίπτωση τιμολογίου).
Σε περίπτωση αλλαγής/επιστροφής προϊόντων που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο, τα είδη προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύονται από Δελτίο Αποστολής με τα στοιχεία στα οποία εκδόθηκε το αρχικό τιμολόγιο, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην επεξεργασία του αιτήματος σας.
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα βρίσκονται σε κατάσταση καινούργιου και αφόρετου, με την αρχική συσκευασία και όλες τις ταμπέλες. Σε περίπτωση που δοθεί προς αλλαγή/ επιστροφή ένα προϊόν με εμφανή σημάδια χρήσης, το Mousoulis.gr δυστυχώς δε θα είναι σε θέση να επεξεργαστεί το αίτημα και τα προϊόντα θα σταλούν πίσω στον πελάτη.
Πώς επιστρέφω ένα προϊόν; Είμαι πελάτης εντός Ελλάδας.
Σε περίπτωση αλλαγής/ επιστροφής, μπορείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα προς αλλαγή με άλλα, είτε να ζητήσετε να προστεθεί η αντίστοιχη αξία στο e-wallet σας, για χρήση σε μελλοντικές αγορές.
Για τη δική σας εξυπηρέτηση, αποστείλετε το δέμα με Χρέωση Παραλήπτη. Σε αυτή την περίπτωση το ποσό των 4,95€ θα χρεωθεί στη νέα παραγγελία ή θα αφαιρεθεί από το ηλεκτρονικό πορτοφόλι (e-wallet) σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε την εταιρεία courier της επιλογής σας, με δική σας χρέωση (Χρέωση Αποστολέα).
Σημαντικό: Εάν δεν επιθυμείται η αντικατάστη των προϊόντων προς επιστροφή και εφόσον αυτά βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, τα συνολικά έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση, το Mousoulis.gr δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα, μέχρι να ολοκληρωθεί η επιστροφή τους πίσω στο κατάστημα. Συμπληρώστε τη Φόρμα Επιστροφών, η οποία συνοδεύει την παραγγελία σας. και αποστείλετέ την μαζί με τα επιστρεφόμενα προϊόντα. (Δεν τη βρίσκετε? Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να την εκτυπώσετε ξανά, εδώ)
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας κατά διεκπεραίωση των αλλαγών/ επιστροφών, το Mousoulis.gr σας παρέχει τους παρακάτω επιπλέον τρόπους να εξασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα νέων προϊόντων:
1. Συνδεθείτε ηλεκτρονικά στο λογαριασμό σας στο Mousoulis.gr εισάγοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας. Από εκεί, κατευθυνθείτε στην ατομική σας καρτέλα και επιλέξτε την παραγγελία που επιθυμείτε από “το Ιστορικό Παραγγελιών “. Στη συνέχεια, επιλέξτε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε, την αντίστοιχη ποσότητα και το λόγο επιστροφής. Ολοκληρώστε τη διαδικασία επιστροφής πατώντας στο κουμπί “Επιστροφή Προϊόντων” στο κάτω μέρος της οθόνης σας.
Μόλις λάβουμε το αίτημα της αλλαγής σας, το ποσό που αντιστοιχεί στα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πιστωθεί στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι (e-wallet) σας για να ξεκινήσετε μία νέα παραγγελία, η οποία θα αποσταλεί μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων.
2. Επικοινωνήστε μαζί μας με ένα email στο sales@mousoulis.gr για το αίτημα της αλλαγής σας. Στο email θα πρέπει να αναγράφονται τις πληροφορίες που αφορούν την παραγγελία σας (το όνομά σας, το email με το οποίο έγινε η παραγγελία, ο αριθμός παραγγελίας (WEB######) & η ημερομηνία που πραγματοποιήθηκε η παραγγελία), πληροφορίες για το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε αναγράφοντας τον κωδικό SKU, το χρώμα και το μέγεθος, καθώς και τις ίδιες πληροφορίες για τα νέα προϊόντα που θέλετε να λάβετε προς αντικατάσταση. Εναλλακτικά, ενημερώστε μας εάν προτιμάτε να προστεθεί το υπόλοιπο στο e-wallet σας για μελλοντική χρήση.
3. Τηλεφωνήστε μας στο 2104970144 δίνοντας σε κάποιον εκπρόσωπό μας τις ίδιες πληροφορίες με βάση τα παραπάνω.
Η αποστολή της Φόρμας Επιστροφών είναι απαραίτητη συμπληρωματικά με οποιονδήποτε από τους παραπάνω τρόπους. Μετά την καταχώρηση του αιτήματος για αλλαγή, θα προχωρήσουμε με την αποστολή των νέων προϊόντων ή θα πιστώσουμε ποσό αντίστοιχης αξίας στο e-wallet σας. Παρακαλούμε, σημειώστε πως η επεξεργασία των αιτημάτων επιστροφής γίνεται μόνο αφού παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα στο κατάστημα. Η επεξεργασία των αιτημάτων επιστροφής γίνεται, μέσα σε μία (1) εργάσιμη μέρα.
Επιπλέον πληροφορίες για αλλαγές εντός Ελλάδας
Το mousoulis.gr δεν αναλαμβάνει ευθύνη για τα προϊόντα προς επιστροφή, έως ότου αυτά φτάσουν επιτυχώς πίσω στο κατάστημά μας. Για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση, προτείνουμε να αποστείλετε το/τα προϊόν(τα) προς επιστροφή με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες, ACS Courier ή Γενική Ταχυδρομική, ενώ εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία εταιρεία courier της επιλογής σας.
Ο αριθμός της αρχικής παραγγελίας σας είναι αναγκαίος ώστε είμαστε σε θέση να επεξεργαστούμε το αίτημά σας, καθώς θα χρειαστεί να τον αναφέρετε σε κάθε επικοινωνία σας με την Εξυπηρέτηση Πελατών.
Αν επιστρέφονται περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.
Η επιστροφή εσωρούχων δεν μπορεί να γίνει δεκτή για λόγους υγιεινής.
Έχετε περισσότερες ερωτήσεις? Ίσως έχουμε την απάντηση!
Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά όλες τις Συχνές Ερωτήσεις
Επιστροφές/ Αλλαγές για Παραγγελίες Εξωτερικού
Δείτε περισσότερα για τις αλλαγές/επιστροφές που αφορούν χώρες του εξωτερικού πατώντας εδώ
Είμαι πελάτης τους Mousoulis.gr και κατοικώ εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν?
Δείτε περισσότερα για τις αλλαγές/επιστροφές που αφορούν χώρες του εξωτερικού εκτός ΕΕ εδώ
Returns on orders within Greece
We want you to be completely satisfied with your purchase from us and our dedicated staff works to the highest standards to guarantee your customer satisfaction.
If, for any reason, you feel unhappy with your order, you may return the unwanted product(s) in 14 working days, including proof of receipt and accompanying tags, with delivery costs applied to the customer.
After we register your order in any of the above ways, we will proceed with either crediting your e-wallet or sent back the requested items. Kindly note, that we will be able to do that, only after we have safely received the returned package.
Upon its arrival, we will process your return request within (1) working day.
Want your new items back faster? Learn more about our “Hand-to-Hand” Service! (Currently available in Greece only)
Additional Information on Returns
The returned parcel is your responsibility until it successfully reaches our store, therefore we suggest for safety reasons that you use one of our partner companies, ACS Courier or Geniki Taxydromiki. We kindly advise you to maintain proof of postage and tracking number.
Your order number is necessary for us to process your request, so we kindly request that you include it in every communication with our Customer Service.
Proof of receipt must also be included in the returned package. If for any reason, it is not in the returned package, it might result in a delay of the process for your return/refund request.
If more than one products are to be returned, they must be included in a single return parcel.
Underwear & swimwear cannot be returned for hygienic reasons.
Have you lost your Returns Form?
No problem, you can print one, here
More questions? Maybe we have your answers on our Helpdesk! (click here)
If you still have any questions or need additional information, do not hesitate to contact our Customer Service with an email at sales@mousoulis.gr.