Δωρεάν Αποστολή με αγορές άνω των 80€
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
Παράδοση την επόμενη ημέρα για Αγορές πριν τις 14:00

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές/ Αλλαγές για παραγγελίες εντός Ελλάδος

Στόχος μας είναι να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις αγορές σας από το Mousoulis.gr. Γι’ αυτό και η ομάδα μας κάνει ότι είναι δυνατό ώστε να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, τόσο μέσα στα καταστήματά μας και αλλά και online.

Αν για οποιονδήποτε λόγο, δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι  με την παραγγελία σας, μπορείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα της επιλογής σας μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης/τιμολόγιο. Για την αλλαγή σας, απαιτείται η συνοδευτική Φόρμα Επιστροφών που εσωκλείεται σε κάθε παραγγελία, καθώς και η αρχική απόδειξη (ή δελτίο αποστολής σε περίπτωση τιμολογίου).

Σε περίπτωση αλλαγής/επιστροφής προϊόντων που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο, τα είδη προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύονται από Δελτίο Αποστολής με τα στοιχεία στα οποία εκδόθηκε το αρχικό τιμολόγιο, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην επεξεργασία του αιτήματος σας.

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα βρίσκονται σε κατάσταση καινούργιου και αφόρετου, με την αρχική συσκευασία και όλες τις ταμπέλες. Σε περίπτωση που δοθεί προς αλλαγή/ επιστροφή ένα προϊόν με εμφανή σημάδια χρήσης, το Mousoulis.gr δυστυχώς δε θα είναι σε θέση να επεξεργαστεί το αίτημα και τα προϊόντα θα σταλούν πίσω στον πελάτη.

Πώς επιστρέφω ένα προϊόν; Είμαι πελάτης εντός Ελλάδας.

Σε περίπτωση αλλαγής/ επιστροφής, μπορείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα προς αλλαγή με άλλα, είτε να ζητήσετε να προστεθεί η αντίστοιχη αξία στο e-wallet σας, για χρήση σε μελλοντικές αγορές. 

Για τη δική σας εξυπηρέτηση, αποστείλετε το δέμα με Χρέωση Παραλήπτη. Σε αυτή την περίπτωση το ποσό των 4,95€ θα χρεωθεί στη νέα παραγγελία ή θα αφαιρεθεί από το ηλεκτρονικό πορτοφόλι (e-wallet) σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε την εταιρεία courier της επιλογής σας, με δική σας χρέωση (Χρέωση Αποστολέα).

Σε κάθε περίπτωση, το Mousoulis.gr δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα, μέχρι να ολοκληρωθεί η επιστροφή τους πίσω στο κατάστημα. Συμπληρώστε τη Φόρμα Επιστροφών, η οποία συνοδεύει την παραγγελία σας. και αποστείλετέ την μαζί με τα επιστρεφόμενα προϊόντα. (Δεν τη βρίσκετε? Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να την εκτυπώσετε ξανά, εδώ)

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας κατά διεκπεραίωση των αλλαγών/ επιστροφών, το Mousoulis.gr σας παρέχει τους παρακάτω επιπλέον τρόπους να εξασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα νέων προϊόντων:

1.     Συνδεθείτε ηλεκτρονικά στο  λογαριασμό σας στο Mousoulis.gr εισάγοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας. Από εκεί, κατευθυνθείτε στην ατομική σας καρτέλα και επιλέξτε την παραγγελία που επιθυμείτε από “το Ιστορικό Παραγγελιών “. Στη συνέχεια, επιλέξτε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε, την αντίστοιχη ποσότητα και το λόγο επιστροφής. Ολοκληρώστε τη διαδικασία επιστροφής πατώντας στο κουμπί “Επιστροφή Προϊόντων” στο κάτω μέρος της οθόνης σας.

Μόλις λάβουμε το αίτημα της αλλαγής σας, το ποσό που αντιστοιχεί στα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πιστωθεί στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι (e-wallet) σας για να ξεκινήσετε μία νέα παραγγελία, η οποία θα αποσταλεί μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων.

2.     Επικοινωνήστε μαζί μας με ένα email στο sales@mousoulis.gr για το αίτημα της αλλαγής σας. Στο email θα πρέπει να αναγράφονται τις πληροφορίες που αφορούν την παραγγελία σας (το όνομά σας, το email με το οποίο έγινε η παραγγελία, ο αριθμός παραγγελίας (WEB######) & η ημερομηνία που πραγματοποιήθηκε η παραγγελία), πληροφορίες για το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε αναγράφοντας τον κωδικό SKU, το χρώμα και το μέγεθος, καθώς και τις ίδιες πληροφορίες για τα νέα προϊόντα που θέλετε να λάβετε προς αντικατάσταση. Εναλλακτικά, ενημερώστε μας εάν προτιμάτε να προστεθεί το υπόλοιπο στο e-wallet σας για μελλοντική χρήση.

3.     Τηλεφωνήστε μας στο 2104970144 δίνοντας σε κάποιον εκπρόσωπό μας τις ίδιες πληροφορίες με βάση τα παραπάνω.

Η αποστολή της Φόρμας Επιστροφών είναι απαραίτητη συμπληρωματικά με οποιονδήποτε από τους παραπάνω τρόπους. Μετά την καταχώρηση του αιτήματος για αλλαγή, θα προχωρήσουμε με την αποστολή των νέων προϊόντων ή θα πιστώσουμε ποσό αντίστοιχης αξίας στο e-wallet σας. Παρακαλούμε, σημειώστε πως η επεξεργασία των αιτημάτων επιστροφής γίνεται μόνο αφού παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα στο κατάστημα. Η επεξεργασία των αιτημάτων επιστροφής γίνεται, μέσα σε μία (1) εργάσιμη μέρα.

Θέλετε να παραλάβετε τα νέα σας προϊόντα πιο γρήγορα? Πατήστε εδώ για να μάθετε για τη νέα υπηρεσία «Χέρι-με-Χέρι» 
 

Επιπλέον πληροφορίες για αλλαγές εντός Ελλάδας

Το mousoulis.gr δεν αναλαμβάνει ευθύνη για τα προϊόντα προς επιστροφή, έως ότου αυτά φτάσουν επιτυχώς πίσω στο κατάστημά μας. Για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση, προτείνουμε να αποστείλετε το/τα προϊόν(τα) προς επιστροφή με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες, ACS Courier ή Γενική Ταχυδρομική, ενώ εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία εταιρεία courier της επιλογής σας.

Ο αριθμός της αρχικής παραγγελίας σας είναι αναγκαίος ώστε είμαστε σε θέση να επεξεργαστούμε το αίτημά σας, καθώς θα χρειαστεί να τον αναφέρετε σε κάθε επικοινωνία σας με την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Αν επιστρέφονται περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.

Η επιστροφή εσωρούχων δεν μπορεί να γίνει δεκτή για λόγους υγιεινής. 

Έχετε περισσότερες ερωτήσεις? Ίσως έχουμε την απάντηση!

Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά όλες τις Συχνές Ερωτήσεις

Επιστροφές/ Αλλαγές για Παραγγελίες Εξωτερικού

Δείτε περισσότερα για τις αλλαγές/επιστροφές που αφορούν χώρες του εξωτερικού πατώντας εδώ

Είμαι πελάτης τους Mousoulis.gr και κατοικώ εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν?

Δείτε περισσότερα για τις αλλαγές/επιστροφές που αφορούν χώρες του εξωτερικού εκτός ΕΕ εδώ


Returns on orders within Greece

We want you to be completely satisfied with your purchase from us and our dedicated staff works to the highest standards to guarantee your customer satisfaction.

If, for any reason, you feel unhappy with your order, you may return the unwanted product(s) in 14 working days, including proof of receipt and accompanying tags, with delivery costs applied to the customer.

  • I’m a customer from Greece. How do I return a product?

    Products can be returned to Mousoulis by the Courier Service of your choice, although our partner services ACS Courier & Geniki Taxydromiki are preferred.  In any case, Mousoulis cannot be held responsible for the returned products, until they are successfully received by our staff.

    Please, kindly ensure that returned products are not worn or used in any way and are an in resaleable condition, with all initial packaging and price tags, as delivered to you. In the unlikely event of a used item, or returned in an unsuitable condition, we will not be able to proceed with your request and the item will be sent back to you.

    You can request the item/s you would like to receive in exchange for your return or request e-wallet credit for future purchases, using one of the following methods:
    • Complete the Returns Form sent to you with the original order (In case you have lost it, you can find it here) and enclose it with the returned package.
    • Use our online returns system. To do this, follow the instructions below:
      1. Sign in to your Mousoulis.com account with your username and password.
      2. Go to your profile and click on “ Order History”
      3. Choose the right order and the product/s you would like to return, along with the corresponding quantity and reason for return.
      4. Complete your return request by clicking on the “Return Products” tab on the bottom
    • Email our Customer Service at sales@mousoulis.gr with your request. Your email should include your order information (your name, registered e-mail, order number & order date), the item you to return, including product SKU code, size and colour and the item you would like to receive in exchange, along with the same product information.
    • Call our Customer Service at +30 210 4970144 providing the information required above.

After we register your order in any of the above ways, we will proceed with either crediting your e-wallet or sent back the requested items. Kindly note, that we will be able to do that, only after we have safely received the returned package.

Upon its arrival, we will process your return request within (1) working day.

Want your new items back faster? 
Learn more about our “Hand-to-Hand” Service! (Currently available in Greece only)

Additional Information on Returns

The returned parcel is your responsibility until it successfully reaches our store, therefore we suggest for safety reasons that you use one of our partner companies, ACS Courier or Geniki Taxydromiki. We kindly advise you to maintain proof of postage and tracking number.

Your order number is necessary for us to process your request, so we kindly request that you include it in every communication with our Customer Service.

Proof of receipt must also be included in the returned package. If for any reason, it is not in the returned package, it might result in a delay of the process for your return/refund request.

If more than one products are to be returned, they must be included in a single return parcel.

Underwear & swimwear cannot be returned for hygienic reasons.

Have you lost your Returns Form?
No problem, you can print one, here


More questions? Maybe we have your answers on our 
Helpdesk! (click here)

If you still have any questions or need additional information, do not hesitate to contact our Customer Service with an email at sales@mousoulis.gr.

Top